Služby

1.       ÚČETNICTVÍ                           

  •         Daňová evidence  
  •         Podvojné účetnictví 
  •         Svoz, kontrola, zpracování dokladů v naší kanceláři nebo přes vzdálenou plochu 
  •         Evidence majetku 
  •         Evidence skladů 
  •         Zpracování cestovních náhrad 
  •         Roční, měsíční, mezitímní účetní závěrky 
  •         Příprava auditu, výkazů, zprávy k roční závěrce, vypracování výroční zprávy  

2.       REPORTING      

  •         Veškeré vámi požadované výstupy z námi vedeného účetnictví vám zpracujeme 

                   ve formátu PDF, Excel, či dle dohody. 

  •         Dle vašich potřeb a požadavků vám připravíme uživatelské tabulky pro      

                   zjednodušení jakékoliv vaší práce 

  •         Hojně využíváme možností kontingenčních tabulek  

3.       DANĚ 

  •         Daňová přiznání fyzické osoby včetně přehledů OSVČ pro ZP a OSSZ 
  •         Daňová přiznání právnické osoby 
  •         Optimalizace daňového základu 
  •        „Malé daně“: silniční daň a ostatní daně dle dohody  

4.       ADMINISTRATIVA 

  •         Vystavíme za vás faktury dle vámi dodaných dodacích listů, či smluv 
  •         Zpracujeme vaši běžnou poštu 
  •         Vyřešíme veškerou administrativu dle vašeho zadání a individuálních potřeb  

5.       ZASTUPOVÁNÍ 

Zastoupíme vás při komunikaci s: 

  •         Zdravotními pojišťovnami 
  •         OSSZ 
  •         Finančním úřadem 
  •         Úřadem práce 
  •         Ostatními úřady státní správy  

6.       EKONOMICKO-ORGANIZAČNÍ PORADENSTVÍ 

  •        Pomůžeme vám metodicky zvládnout nejen koloběh dokumentů ve vaší firmě  
  •        Nabízíme úzkou spolupráci při tvorbě vnitřních směrnic a dokumentů  

7.       DATOVÁ SCHRÁNKA A ELEKTRONICKÝ PODPIS 

  •         Pomůžeme vám s obsluhou vaší datové schránky 
  •         S úřady komunikujeme mj. prostřednictvím elektronického podpisu –

            pomůžeme i vám s jeho získáním 

8.       ARCHIVNICTVÍ A SPISOVÁ SLUŽBA 

  •         Pomůžeme vám se zajištěním archivace vašich dokumentů 
  •         Navrhneme a zrealizujeme optimální řešení za dodržení podmínek zákona  

9.       REKONSTRUKCE ÚČETNICTVÍ, LIKVIDACE SPOLEČNOSTI 

Ať už vás k rekonstrukci účetnictví vedou jakékoliv důvody, vždy se jedná o velmi

specifickou, náročnou a téměř detektivní práci. Rekonstrukci lze provést úplnou, 

s maximální snahou na dohledání a doložení všech účetních operací, nebo dílčí

např. jednoho účetního období a zdokumentování nákladové stránky.

 

Pokud chcete své podnikání ukončit, máme zkušenosti jako „likvidátor společnosti“

a jsme schopni vás v tomto zastoupit.  

10.   MZDY 

Zpracujeme veškeré dokumenty mzdové i personální pro vaše zaměstnance na

HPP, DPČ, DPP 

  •         Mzdová agenda 
  •         Personální agenda 
  •        Měsíční přehledy, odhlášky, přihlášky na ZP i OSSZ, pracovní neschopnosti,

           evidenční listy důchodového pojištění 

  •        Roční zúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti, srážkové daně 
  •        Zastoupení na úřadech i příprava a aktivní účast při kontrole na ZP, OSSZ  

11.   ZAMĚSTNANCI 

Pro vašeho zaměstnance zajistíme podání daňového přiznání k dani z příjmů fyzických

osob v případě:

  •         Má-li souběh pracovního poměru a živnosti 
  •         Má-li souběh dvou, či více pracovních poměrů současně 
  •         Dosáhl-li v průběhu roku alespoň v jednom měsíci hranice „solidární“ tzv.

          „milionářské“ daně

  •         Zaměstnanec může podat samostatně DP DPFO z jiných, soukromých důvodů

Facebook

google plus